فروشگاه پیامک

تاريخ ثبت : ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۸ و ۵۹ دقیقه

فروشگاه پیامک

 در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.

   مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید 3 تا 30 برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی گردد.

   پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.

  تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:

1- هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.

2- چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید.

 مشتری گرامی از اعتماد شما متشکریم.

 3- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.

 مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد

 4- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.

  فروش ویژه نسل جدید آبمیوه گیری وغذاساز 10% تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی

  5- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید.

  سال نو مبارک

 6- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

  فروش اقساطی بدون چک ویژه مشتریان قدیمی

 

.............................................................

.............................................................

پشتيباني سايت

021-88977812

شنبه تا چهارشنبه ( 8:30 ـ 17 ) پنجشنبه ها(8:30 ـ 14 )

در غیر این ساعات لطفا سوالات خود را یا دربخش پشتیبانی سامانه (ارسال تیکت) و یا ایمیل نمایید.

sms.safir@yahoo.com

.............................................................

واحد فروش

 جهت اخذ نمايندگي مجاز فروش محصولات رایان سفیر پایتخت با اين شماره تماس حاصل فرمایید.

021-88979602

host.safir@gmail.com

...............................................................

آدرس دفتر مركزي : تهران میدان فلسطین - خ طوس - خ تبریز- پ 19 واحد3

         88977812
         88950904
         88976674
         88971214
         88979602
         88953203
         88950408

فکس 02189314224

..................................................................

پيشنهاد مي شود جهت استفاده بهتر از امكانات سايت ، از مرورگر  Mozila Firefoxاستفاده نماييد.

--------------------------------------------------------------------------------------

 سفیر پایتخت